Nyhetsbrev | Sverigedemokraterna i Höganäs

Soliga hälsningar till er – våra medlemmar!

Aldrig någonsin tidigare har någon av oss upplevt att vinter slog om till sommar så fort som i år. Maj blev nämligen den varmaste månaden i historien där SMHI har mätningar och slog med råge det förra rekordet från 1889! Vi hoppas att ni har haft tid att njuta, för är det något man vet med säkerhet så är det att vädret i Sverige är otroligt omväxlande.

Om vi nu återgår till lite mer aktuella nyheter så är det även solsken i opinionen där Sverigedemokraterna i de senaste undersökningarna har ökat kraftigt med bland annat 21,9 i Novus och med den bästa siffran någonsin och Sveriges med råge största parti med 26,1 i Sentio! Fler och fler säger det vi redan vet, Sverigedemokraterna är det enda partiet som tar Sveriges problem på allvar.

Om vi tittar framåt så börjar vi med raska steg närma oss ett val, ett mycket viktigt sådant. Och i årets val behöver vi din hjälp!

Vi står inför ett viktigt val, men vi har också motståndare som gör allt dom kan för att vi inte ska lyckas med vårt mål att bli Sveriges, regionens och kommunens största parti 2018. Just därför behöver vi din hjälp på valdagen. Vill du hjälpa oss och samtidigt skydda demokratin och lägga en eller några timmar den 9 september så tveka inte på att kontakta SD Höganäs valsamordnare Christian Johansson på mail: Christian.M.Johansson@sd.se

Tittar vi ännu längre fram så ser vi redan nu att inför 2019 kommer vi att behöva fler starka krafter, vi behöver fler drivna människor som kan hjälpa styrelsen att stötta våra politiker på bästa sätt.

Om du känner att du har några timmar över varje månad och ett intresse att göra det bästa för vår kommun så vill vi komma i kontakt med dig reda nu.

Till styrelsen behöver vi hjälp av dig som är bra på ekonomi och budgetarbete, dig som är bra på marknadsföring och sociala medier och av dig som är bra på att skriva samtidigt som du har ett stort intresse av politik eller av att göra vår kommun till Sveriges bästa. Stämmer något av detta in på dig så kontakta Ordförande Kjell Mårtensson (Kjell.Martensson@sd.se) eller Gruppledare Kjell Dahlin (Kjell.Dahlin@sd.se) snarast så vi får chansen att träffa dig och se vad du kan göra för SD Höganäs.

Under sommaren kommer vi finnas på plats på flera platser och informera om vår politik till våra väljare. Vi kommer att finnas på plats i Nyhamnsläge vid Ica Skeppet den 7/7 11-14, Jonstorp vid Ica 21/7 och 1/9 11-14, Ica Kvantum 4/8 och 25/8 11-14, Vikens hamn 11/8 11-14

samt Citygross 18/8 11-14.

Vi ser gärna att ni träffar oss och tar en kopp kaffe.

Oavsett vad du har för fråga så kan du alltid mejla Hoganas@sd.se så kommer någon att svara.

Jag tillsammans med styrelsen och våra politiker vill hälsa er en riktigt solig och härlig sommar!

Månadens skribent Christian Johansson, vice ordförande, sekreterare samt valsamordnare 2018